sobota, junij 17, 2006

Prvi dnevni doma

[17.06.2006]

Sara je od četrtka, zdaj že tretji dan, doma. Kar ne moremo se je nagledati, tega čudovitega bitjeca. Njene glavne dejavnosti so hranjenje, spanje, kakanje in lulanje. Počasi odpira očke in išče izvore svetlobe po stanovanju. Mogoče je še rahlo rumenkasta, a patronažna sestra pravi, da naj ne skrbimo. Le sončku jo naj občasno izpostavimo, da njeno telo začne proizvajati večjo količino D vitamina. Sedaj se še vsi privajamo. Nimamo občutka ali stvari, ki jih naredimo, naredimo prav; ali ji je udobno v kupu plenic, ali ji je morda pretoplo, ali pa hladno. Z dnem, ko se je Sara rodila, so se tudi začeli topli dnevi. Temperature so danes dosegle 31°C, medtem, ko je prejšnji teden bilo še tako hladno, da bi morali stanovanje dogrevati. Danes že ves dan zračimo, trenutno pa po vročem dnevu grmi, bliska in lije. Prav grdo nebo je bilo, a so letala škropila proti toči. Toča je sicer padala, ampak le majhna zrna.
Sara je postala naš vsakdan, najpomembnejši del mojega življenja. In še vedno težko dojamem, da je dete v posteljici v katero zrem vsakič, ko je v njej, moja hčerka. Otrok, za katerega sem vedno verjel, da bo imel dobrega očeta in mater, da bo neizmerno ljubljen, da ne bo več minil dan v mojem življenju, ko ne bi mislil nanj. Moja Sara. Naj bo življenje prijazno s teboj, pogumno premaguj izzive.

S temi besedami želim zaključiti ta blog, saj sem postal oče, čeprav še čisto zelen in neizkušen. Verjamem in se bom potrudil, da bom zgleden oče, predvsem pa takšen, da me bo Sara imela rada in ji bom zmeraj na voljo. Prav tako tudi njeno mamo, ki je ustvarila čudež, čeprav se ga morda tudi sama še ne zaveda.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Res je, kakor vsak izmed nas, je tudi Sara čudež. Sedaj še majhen, pozneje pa vse večji. Da se blog ne bi zaključil z "0" comments, se želim pridružiti željam za njeno srečno življenje, ki naj ji bo naklonjeno in ona njemu. Da spozna vse, za kar se je bilo vredno roditi. Njen Dedi

Marko pravi ...

ne koncat bloga, zdaj ravno postaja zanimivo :) Tine, postajas prava inspiracija in vir informacij. Vsekakor cestitke

Anonimni pravi ...

Naj čustva, vzbujena ob rojstvu, nikdar ne zbledijo. Želim vam, da bi bili najsrečnejša družina na svetu.

Babica, ki ji srce zaigra ob misli na Saro