ponedeljek, februar 20, 2006

Akcija "posteljica"

[20.2.2006]

V soboto sem se z Urško in Urškino mamo odpravil na obisk k Karlotovi sestri. Ti so nama že takoj na začetku ponudili posteljico in zibleko za najino prihajajoče dete. Zibelka je stara okoli 45 let, v njej je spalo že okoli 30 otrok, kot so znali povedati. Posteljica je sicer novejša, vendar potrebna obdelave (brušenje, barvanje, nova letvica, ..). K posteljici bi bilo potrebno dokupiti tudi vzmetnico.
Ob vsem tem sem začel razmišljati, ali ne bi bilo mogoče bolje kupiti rabljeno posteljico in vzmetnico in si s tem prihraniti vsaj čas za obnovo. Stvari kot so barva ali lak, čopiči, razredčilo, pa bi tudi moral kupiti. Že v soboto zvečer sem pobrskal po spletnih straneh (največ na bolha.com) in našel nekaj oglasov. Ponudnikom sem poslal e-mail in dobil nekaj odgovorov. Največ danes.

Po dopisniškem spraševanju in odgovorih, ki sem jih prejel, sem se odločil, da je ugodno kupiti posteljico z vzmetnico, posteljnino, zaščitnim robom, odejico, spalno vrečo in igračo, vse skupaj za 20.000,00 SIT (cca. €83). Posteljica ni bila skoraj nič rabljena, narejena je pri mizarju, po njo pa je treba iti v Mengeš. In ker je ati kot nalašč danes v Kopru in to s službenim vozilom - kombijem, sem ga naprosil, da posteljico prevzame. No, sedaj je nekje na poti, predvidevam, in upam da bomo stvar zrihtali. Ena skrb manj. Urška se bo potem z mamo dogovorila, da ji sešije še nekaj dodatne posteljnine in zavesico.

Srčkano.

Ni komentarjev: