petek, februar 24, 2006

Po dolgem času izpit

[24.2.2006]

Letos sem se po kakšnih treh letih ponovno! vpisal na fakulteto. Tokrat sem za to moral tudi plačati (cca. 170.000,00 SIT ali €700). Vpisan nisem v noben letnik, ampak v program računalništvo in informatika visokošolski strokovni program - izredni študij, za dokončanje študija. Komplicirano, a? To je bil neke vrste prepis iz prej, nekdaj, "še pomnite prijatlji", mojega rednega univerzitetnega študija informatike, na visokošolski študij informatike. Hja, ta naj bi bil krajši, čeprav po število priznanih opravljenih izpitov iz univerzitetne smeri lahko sklepam, da imam za opraviti še nič manj izpitov, kot bi jih sicer moral delati na univerzitetnem programu. Bistvena razlika je v tem, da sem zaposlen in je izredni študij edina opcija, ta pa je na voljo samo za VŠ program.
In tako pridno hodim na predavanja in vaje, ki jih imamo tu pa tam, doslej le ob petkih in sobotah. V sredo sem po dolgem času pisal prvi izpit - računalniške komunikacije in omrežja. Saj je bilo prav luštno, tudi volje do učenja sem imel presenetljivo veliko. Problem je bil le ta, da me je ta volja prijela šele en popoldan in en dopoldan pred izpitom. To pa je žal bilo premalo, da bi na izpitu lahko bil uspešen. Jemljem pa to kod dobro izhodišče v prihodnje. Študij je pač moj trn v peti bil in bo, zobe pa nikoli nisem pretirano stiskal.

Danes je ponovno pričelo snežiti. Prejšnje dni se je sneg, ki smo ga imeli počasi že "poln kufer", pridno talil, saj so se temperature gibale okoli 10 stopinj. Letos smo dobili že hitro na začetku zime pošteno porcijo snega (cca. 50 cm v dolini in 140 cm na Pohorju), potem pa obdobje nizkih temperatur (od -5 do -15), tudi čez dan je bilo zmeraj pod ničlo. Drava je zamrznila po celotni površini, le tu pa tam so bili nekakšni nezamrznjeni "kanali", najverjetneje zaradi podtalnice pod strugo Drave. Imam pa občutek, da tokratno sneženje ne bo prineslo veliko cm snega in bo zime kmalu konec. Na vsezadnje je jutri pustna sobota in kurenti že pridno odganjajo zimo.

Ni komentarjev: