torek, februar 28, 2006

Boleče noge in zobozdravnik

[28.2.2006]

Danes me ful noge bolijo. Stegna. V nedeljo me je Aleš izzval na tek. Seveda sem tip, ki težko zavrne izziv. Kar iz pizzerije Plus (kjer sva bila skupaj z Urško, Polono, Valerijo in Goranom) sva se odpravila k Urški domov, kjer sem se preoblekel v bolj udobna oblačila in sva startala. Proti železniškemu prehodu, pa desno do konca nasipa, pa nazaj proti tovarni, pa spet do "potke" proti vrtcu in nazaj do bloka. Približno 19 min. Superca! In ker mi je to vlilo občutka izredne telesne pripravljenosti, sem se na tek podal tudi včeraj. Podobna pot, le da sem pri tovarni krenil po cesti navzgor mimo trgovine Tuš in nato do bloka. 18 min. Takoj, ko sem se malo ohladil sem čutil, da bom naslednji dan težko stopil. Danes hodim, kot da imam polne hlače. He, he..
Urška je čez dobro uro naročena pri zobozdravniku. Pred meseci jo je k zobozdravniku napotil njen ortodont, ker je opazil na modrostnem zobu majhno luknjico. Še preden je uspela priti na vrsto, sem jo moral peljati k dežurnemu zobozdravniku. Ta ji je zob prevrtal, kot da bi hotel izvrtati vodnjak ali kaj. Potem ji je v zob dal neko "zdravilo" in jo poslal domov, dokler ne bo naročena pri svojem zobozdravniku. Po mojem ji je zob uničil. Danes bi ji naj dali lokalni anestetik in ponovno prevrtali zob, sčistili zobni kanal in vanj vstavili "zdravilo". Po porodu pa priporočajo slikanje zoba in najverjetneje ektrakcijo. V glavnem, eno veliko sra... Kaj, če pri tem pride do kakšne komplikacije in bo slikanje potrebno še pred porodom? Ufff... Raje na kaj lepšega pomislim..
V sredo pride na obisk Marina. Po včerajšnjih maminih informacijah najverjetneje brez Jane (psičke) in Heinz-a ("ta malega"). Tip se pač raje svojih drži, moti me le to, da je ga je samega strah in od Marine zahteva, da mu pusti doma Jano. Jaz bi Jano vzel, njemu pa pustil kakega hudega Pit bull-a, da ga pazi. :)
V četrtek pa ultrazvok. In poleg potrebnih preiskav bomo raziskali tudi, ali je otrok on ali ona.
A, še to. Tisti izpit izpred nekaj dni, ne.. Ja.. En dopoldan res ni bil dovolj, zato na rezultat nisem prav nič ponosen, sem pa vesel, ker sem se izpita rešil. Dobil sem namreč oceno 6, kar je pozitivno in: "Pa, pa, računalniške komunikacije in omrežja!".

Ni komentarjev: